dimecres, 9 de desembre del 2009

Lottery

Els fets: Damien Jurado és un cantautor de Seattle. En els seus sis discos hi ha un bon grapat de cançons tan memorables com desconegudes pel gran públic. Fins ara no ha gravat cap vídeo oficial que es pugui trobar al iutub (on només hi ha els d'algunes actuacions). És l'únic artista capaç de fer una versió de Pink Moon de Nick Drake que s'acosti al nivell de l'original.


Escolteu (si voleu) Lottery aquí. Aquesta cançó i no qualsevol altra seva perquè confesso (bastant avergonyit, la veritat) que enguany, per primer cop, participaré (amb una inversió tan minça com m'ha estat possible) en aquesta magna aixecada de camisa que es diu loteria de Nadal. És per una bona causa, però.

4 comentaris:

Guillermo ha dit...

Molt bona la canço.

Y també les que m'estic descarregant ara, que son seves.

Grácies per descobrir-me un bon cantant!

David ha dit...

De res, Guillermo. M'alegro que t'agradi. I, bé, el pobre Damien no sé què pensaria si sabés que per culpa meva algú se'n descarrega cançons, però vaja... no deus ser el primer...

Guillermo ha dit...

Ni tampoc l'ultim, però m'en compro també un disc, eh? (pel cotxe)

David ha dit...

Ben fet. A mi m'agraden molt quasi tots els discos que ha tret, però els que més són And Now That I'm In Your Shadow, On My Way To Absence i Rehersals For Departure, encara que Where Shall You Take Me inclou la canço Abilene, que és la meva preferida d'en Jurado

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails

GIRONA

GIRONA