diumenge, 11 de juliol del 2010

Humor poètic

7 comentaris:

Xavi ha dit...

Si jo no sé perquè continuen publicant tires de'n Fred Basset i l'Olafo el Vikingo. 5 minuts a internet i trobes més humor que en totes les tires còmiques dels diaris juntes.

Salut!

Àngel 'Soulbizarre' ha dit...

senzill i directe! humor amb quatre ratlles. Pot petit i bona confitura.

per cert, gràcies per haver llegit la meva crònica extenuant del cap de setmana i... ara una novetat Hammer. Els Hammers recuperen l'equipació antiga, m'agrada més la clàssica dels "clarets", em recorda el nostre Barça i, a més, la nova és massa "blanca", ai!

Heus aquí el nou uniforme del West Ham United 2010-2011:

http://www.megastore.whufc.com/stores/westham/default.aspx?portal=VO1719DK

David ha dit...

Tens tota la raó, Xavi. Això de les tires còmiques als diaris estan quedant una mica desfassat. Sort, però, que encara hi trobem els meus adorats Calvin & Hobbes. Gràcies pel comentari!

Això de l'humor deu ser de les coses més personals que hi ha, però aquest Doug Savage em fa riure (o somriure) sovint.
Un plaer llegir la teva crònica, només faltaria. Tot això de les samarretes que canvien cada any ja comença a ser insuportable... Tot i així, ara que el Barça torna a estar en mans dels de sempre, em sembla que em dedicaré més a seguir els Hammers l'any que ve. Salut!

GEMMA ha dit...

Que no manqui l'humor!

Doncs vinc de llegir el post publicat a "Un tel als ulls" on un filòsof irlandès recomana que als nens d'entre 3 i 8 anys en comptes de llegir-los llibres que se'ls expliquin moltes històries i acudits, estimula més el cervell i la fantasia, elements poc reconeguts en l'educació infantil.

Jo mai recordo els acudits, deu seu perquè sóc tan dolenta explicant-los que les neurones m'eviten un desgast per a mi inútil, jaja!

Salut i bon humor.

David ha dit...

Ja l'he llegit, Gemma (el blog de la Clidice sempre conté reflexions interessants, oi?). No sé si estic gaire d'acord amb el filòsof irlandès, però.
Ui, estàs parlant amb un dels pitjors explicadors d'acudits del món...
Salut, Gemma, i gràcies!

xavi ha dit...

Doncs estava dubtant entre si escriure Fred Basset o Calvin & Hobbes, veig que he encertat!

Hi ha diferència, ho reconec, però és que a mi m'agrada massa la Mafalda.

David ha dit...

Uix, jo la Mafalda sempre l'he considerat una mica repel·lent, amb tot el respecte, eh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails

GIRONA

GIRONA